כיפת ברזל (צילום דובר צהל)
כיפת ברזל (צילום דובר צהל)

אזעקות בחולון בשל שיגורים מעזה, שברי יירוט נפלו בשטח פתוח בעיר | צפו בתיעוד

אזעקות הופעלו גם בתל אביב, בחולון, במקווה ישראל ובגדרה. שברי יירוט נפלו בשטח פתוח בחולון. שתי פצועות קל באיזור

פורסם בתאריך: 7.10.24 11:22

אזעקות הופעלו בגוש דן ובשפלה וגם בחולון. על פי דובר צה"ל מדובר בשיגור למרכז הארץ מרצועת עזה. גם חמאס הודיע כי ירה טילים לעבר תל אביב. לא ידוע על נפגעים או על פגיעה ברכוש. ממד"א נמסר כי "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות במרכז הארץ ובגזרת השפלה, צוותי מד"א יצאו לסרוק בזירות בהן התקבלו דיווחים". בהמשך נמסר ממד"א כי "בגזרת מועצה אזורית שדות דן, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא, 2 פצועות כבנות 30 במצב קל, עם פציעה מרסיסים. בנוסף בזירות נוספות צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי למספר אנשים שנחבלו קל בדרך למרחב מוגן ונפגעי חרדה".

מכבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש של תחנת חולון ובת-ים מבצעים כעת סריקות ברחבי העיר חולון בעקבות דיווחים על נפילת שברי יירוט ועשן כבד. ישנו מיירט שנפל בחולות מולדת, אך אין עשן אין, שריפה. והאירוע ללא נפגעים".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מטפלת כעת בזירת נפילה של רסיס רקטה בגזרת שפלה. שוטרי תחנות ראשון לציון וחבלני משטרה של מחוז מרכז פועלים כעת על מנת לבודד זירת נפילה בגזרת התחנה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור". על פי גורמי רפואה, כתוצאה מנפילת הרסיס ישנן 2 פצועות באורח קל המטופלות במקום".

המשטרה עדכנה: "במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על נפילה של פריט יירוט באזור העיר חולון בשטח פתוח. שוטרים וחבלני משטרה של המחוז נמצאים כעת בזירה וסורקים לשם הסרת סיכון לציבור ולטפל במוקד הנפילה. ללא נזק וללא נפגעים עד כה".

אלו ההתרעות שהופעלו בדקות האחרונות:

ירי רקטות וטילים

11:02

פארק תעשייה ראם, אזור תעשייה כנות

11:01

צפריה

11:01

חצב, בני עי"ש

11:01

אזור תעשייה גדרה, קדרון, גדרה

11:01

מקווה ישראל, בת ים, אזור, תל אביב – מזרח, תל אביב – דרום העיר ויפו

11:01

כפר חב"ד

11:00

ראשון לציון – מערב, חולון

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר