קריסת פיגומים בחולון, צילום איחוד הצלה
קריסת פיגומים בחולון, צילום איחוד הצלה

פיגומים קרסו בבניין בחולון, שני פועלים נפצעו

פיגומים קרסו בבניין בחולון אשר מצוי בהליך תמ"א, שני פועלים נפצעו, אחד מהם נזקק לפינוי לבית החולים

פורסם בתאריך: 29.9.24 17:18

פיגומים קרסו לפני שעה קלה בבניין בהליך תמ"א ברחוב פנחס ספיר בחולון. פועל אחד נפצע ופונה במצב בינוני לבית החולים . מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפועל בן 24 שנפצע בינוני בתאונת עבודה ברחוב ספיר בחולון. שרית רובין, חובשת באיחוד הצלה, מסרה: "אני גרה בסמוך לאתר. שמעתי רעש חזק, יצאתי אל הרחוב ונוכחתי בקריסת הפיגומים שנפלו על פועל תוך כדי עבודתו באתר בניה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון כשהוא סובל מחבלות ופציעות בפלג גופו העליון".

מכבאות והצלה נמסר כי "בשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז דן על קריסת פיגומים בבניין בן 4 קומות בהליך תמ"א, ברחוב פנחס ספיר. צוותי כיבוי מתחנות חולון, תל אביב ורמת גן, בפיקוד רשף אמיר בן חמו, הוזעקו למקום לסריקה ושלילת הימצאות לכודים במקום. לאחר סריקות נרחבות יחד עם פיקוד העורף, משטרה, עיריית חולון ומד"א לא אותרו לכודים. יש לציין כי ישנם נפגעים שהועברו לטיפול מד״א, 2 פצועים קל ואחד בינוני ופונו לבית החולים וולפסון. המקום מתוחם ומגודר. קיימת סכנה ואין להתקרב למקום".

ממד"א נמסר כי בשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פיגומים שקרסו באתר בנייה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו למרכז הרפואי וולפסון פועל בן 24 במצב קל עד בינוני עם חבלה בגב. במקום היה פצוע נוסף שטופל על ידי צוותי מד"א ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר