מישקה לפרדון ז"ל עם אשתו ברכה ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
מישקה לפרדון ז"ל עם אשתו ברכה ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד: הלך לעולמו מישקה לפרדון, הכוכב הגדול בכל הזמנים של הפועל חולון

לפרדון ז"ל נפטר בגיל 77. בתו ליאת: "אבא חי ונשם את הכדורגל והכדורסל, תמיד הוא נתן את כל כולו לקבוצת הפועל חולון ולאגודה"

פורסם בתאריך: 29.9.24 14:14

אבל כבד: הלך לעולמו מישקה לפרדון ז"ל, כוכב הפועל חולון בכל הזמנים. לפרדון ז"ל נפטר לאחר מאבק במחלה קשה. הוא יובא למנוחות היום (ראשון) בבית העלמין ירקון. המשפחה תשב שבעה בבית המשפחה ברחוב חנקין בחולון.

מודעת האבל על מותו של מישקה לפרדון ז"ל

מודעת האבל על מותו של מישקה לפרדון ז"ל

בתו של מישקה ז"ל, ליאת, אמרה בכאב: "אבא חי ונשם את הכדורגל והכדורסל, תמיד הוא נתן את כל כולו לקבוצת הפועל חולון ולאגודה. האוהדים תמיד היו שרים לו … 'מי שווה לנו מיליון מישקה לפרדון', אני חושבת שזאת הייתה סוג של אמירת תודה על כל העשייה והנתינה הגדולה שלו".

בדף הפייסבוק שער הכבוד – זכרונות כדורגל, כתב מנהל הדף, דודי קסלסי: "בצער רב ובכאב גדול נפרדים היום ובטרם עת ממיכאל לפרדון האגדי, מלך שערי הפועל חולון בכל הזמנים וכוכב נבחרות הנוער, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה הקשה. מישק'ה נודע כסקורר מהיר וחסון בעל כוח פריצה אדיר, ראש פז, בעיטות תותח והוצאות חוץ מרחיקות לכת – כשכיכב במהלך כ-9 עונות בהפועל חולון ששיאן עליה ועונה בליגה הבכירה (70/71). בהמשך עבר להפועל תל אביב ובשורותיה כיכב כמגן ימני במשך כ-3 עונות בליגה הבכירה בטרם חזר לקבוצת נעוריו ופרש מהמשחק בגיל 34, בין היתר לשנים ארוכות בניהול קבוצות הכדורסל והכדורגל בעיר. בתקופה האחרונה התמודד עם המחלה הקשה והלילה, בגיל 77, נפטר. אגדה חולונית.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר