ניידת השרות הניידת של חברת החשמל, נקודת אור, צילום חברת החשמל
ניידת השרות הניידת של חברת החשמל, נקודת אור, צילום חברת החשמל

בירור חשבון? החלפת בעלות? ניידת חברת החשמל מגיעה לחולון

בניידת השירות, שהוזמנה על ידי העירייה, יינתנו שירותים מגוונים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 24.7.24 10:29

ניידת השירות של חברת החשמל, "נקודת אור", מגיעה לחולון. ביום שלישי ,30.7.24, תגיע עמדת השירות הניידת של חברת החשמל , "נקודת אור", לעיריית חולון, ללובי בניין העירייה, ברחוב ויצמן 58 , חולון, בין השעות 18:30-16:00, על מנת לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.

בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי חולון על ידי ובשיתוף העירייה, יינתנו שירותים מגוונים הכוללים בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר .

 

ראש העירייה, שי קינן, אמר: "ברצוני לברך על שיתוף הפעולה המוצלח של עיריית חולון עם חברת חשמל, הנגשת השירות הפרונטלי ומיקומו בלובי בניין העירייה מסייעת לתושבי העיר ומצטרפת לתהליך שיפור השירות שאני מוביל, במסגרת זו תוצבנה בלובי הבניין עמדת השירות הניידת "נקודת אור" של חברת חשמל ועמדות שירות בתחומים נוספים".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל": "עמדת השירות הניידת , נקודת אור, היא חלק ממדיניות השירות שאני מוביל ונועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים על מנת לספק להם את מלוא השירותים. במסגרת זאת נפתחו גם סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית חולון".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר