אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

8 אנשים נפגעו ופונו לוולפסון לאחר ששאפו חומר רעיל בבריכה בחולון

בין הנפגעים, שהתלוננו על קשיי נשימה, 4 ילדים. צוותי ניטור של כבאות והצלה ביצעו מספר בדיקות וזיהו שפך של 20 ליטר חומצת מלח

פורסם בתאריך: 12.7.24 18:48

8 אנשים נפגעו מחומר רעיל בבריכה ברחוב משה דיין בחולון ופונו למרכז רפואי וולפסון לאחר טיפול ראשוני במקום ממצוות מד"א. מדובר ככל הנראה בחומצת מלח. האנשים שפונו דיווחו על קשיי נשימה.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 16:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על מספר אנשים ששאפו חומר רעיל בבריכה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי וולפסון, 8 נפגעים במצב קל בגילאי 50, 30 ו-8 במצב קל, בהכרה מלאה, עם גרד וקושי קל בנשימה.

מכבאות והצלה נמסר: אירוע חומרים מסוכנים בבריכה בחולון – בשעה 16:19 התקבלו מספר קריאות על ידי כונן מד"א במוקד 102 של מחוז דן על מספר תושבים המתקשים בנשימה ברחוב משה דיין בחולון. מדובר במתחם בריכה בין שני בניינים. ארבעה צוותי כיבוי בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף מורן פקס הוזנקו למקום האירוע. בהגיעם למקום הבחינו בריח חזק של כלור במתחם הבריכה. מדובר באירוע חומרים מסוכנים. צוותי ניטור מתחנת גבעתיים ביצעו מספר בדיקות וזיהו שפך של 20 ליטר חומצת מלח. לוחמי האש של תחנת חולון, בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף מורן פקס יחד עם יחידת החומ"ס של תחנת הרצליה מטהרים את המקום על ידי דילול האוויר במרתף הבניין. 8 נפגעים הועברו לטיפול על ידי מד"א ופונו לבית החולים וולפסון במצב קל. נציגי עיריית חולון זומנו למקום".

מוולפסון נמסר: "במרכז הרפואי וולפסון התקבלו 8 מטופלים לאחר ששאפו חומר רעיל בבריכה בחולון, מתוכם 4 ילדים. מצבם של שמונת המטופלים קל ויציב, והם מטופלים במקצועיות ובמסירות על ידי צוותים משולבים, ביניהם צוות המיון הכללי וצוות מיון הילדים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר