יעקב מזרחי, צילום לינה מיארה באדיבות יעקב מזרחי
יעקב מזרחי, צילום לינה מיארה באדיבות יעקב מזרחי

יעקב מזרחי תובע פיצוי כספי גדול ממשרד הפנים: בגלל טעות שלהם לא נבחרתי

מזרחי פרש מהמרוץ לראשות העירייה אך התמודד למועצת העיר. הוא טוען כי בגלל טעות של מנהל הבחירות נפגעו קשות סיכוייו להיבחר. הסיפור המלא

פורסם בתאריך: 11.7.24 23:28

יעקב מזרחי, חבר מועצת העיר חולון לשעבר, תובע את משרד הפנים: וטוען: חיסלתם את הקריירה הפוליטית שלי. באמצעות עורכי דינו, אילן בומבך ואשר אדרי, הגיש מזרחי תביעה נגד משרד הפנים. בתביעה נטען כי התנהלות מנהל הבחירות פגעה אנושות בסיכוייו להיבחר, ולכן הוא לא נבחר. מזרחי תובע ממשרד הפנים לשלם לו פיצוי כספי גבוה.

מזרחי, חבר מועצת חולון היוצאת, הוא דמות ציבורית מוכרת בעיר חולון. על פי הנטען בתביעה, בבחירות האחרונות, הוא הסיר את מועמדותו לראשות העיר, אך רשימתו, מטרה, שסימנה י' – המשיכה להתמודד.

 

על פי הנטען בתביעה, למרות שהודיע למנהל הבחירות על הסרת מועמדותו 5 ימים לפני הבחירות, מנהל הבחירות לא טרח לעדכן את רשימת המועמדים ולהסיר ממנה את שמו של מזרחי. רשימת המועמדים היא מסמך רשמי ובולט המפורסם במתחם ההצבעה ומאחורי הפרגוד. במקום זאת, רק בערב שקדם לבחירות הוא הנחה את מזכירי הקלפיות להסיר את שמו של מזרחי מההודעה, והם סימנו x על שמו. עקב מתן ההודעה במועד מאוחר, בחלק מהקלפיות אף סומן x על פתקי רשימת מטרה שבראשותו של מזרחי.

סימון x על שמו של מזרחי ועל הפתק של רשימתו, גרם לתושבים רבים, כך נטען בתביעה, לחשוב בטעות שרשימתו למועצת העיר אינה מתמודדת ולכן, כך נטען, מזרחי לא נבחר למועצת העיר. מזרחי תובע סכום גדול בין שש ספרות.

תגובת משרד הפנים תובא כאן כשתתקבל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר