זירת הרצח ברחוב שי עגנון בבת-ים, צילום משטרת ישראל
זירת הרצח ברחוב שי עגנון בבת-ים, צילום משטרת ישראל

רצח הערב בבת-ים: תושב חולון נורה למוות, הרקע פלילי

תושב חולון כבן 30 נורה הערב בבת-ים, הוא פונה לבית החולים במצב קשה אך בהמשך הערב נקבע מותו

פורסם בתאריך: 25.6.24 22:41

רצח בבת-ים: תושב חולון נורה הערב למוות ברחוב שי עגנון. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי. האירוע החמור התרחש בערך בשעה שבע וחצי בערב. מהמשטרה נמסר תחילה כי התקבל דיווח על אירוע ירי בבת ים כתוצאה מכך פונה גבר במצב קשה על פי גורמי הרפואה. שוטרי תחנת בת-ים יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון נמצאים במקום והחלו בחקירת האירוע וסריקות נרחבות לאיתור מעורבים. הרקע לאירוע הינו פלילי.

בהמשך נמסר כי "שוטרי מחוז ת"א פתחו בחקירת אירוע רצח שאירע היום בבת-ים. בהמשך לאירוע ירי ברחוב ש"י עגנון  בבת-ים, הקורבן, תושב חולון, פונה במצב קשה עפ"י גורמי הרפואה ובהמשך נקבע מותו. שוטרי תחנת בת-ים וחוקרי הזירה של מרחב איילון הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון".

ממד"א נמסר כי בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב עגנון בבת-ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים וולפסון גבר כבן 30 במצב קשה עם פציעה חודרת. חובשי רפואת חירום במד"א, טל סיני ואהרון בוזגלו, וחובשים מיחידת האופנועים של מד"א, יוסף ששון וכפיר ורסנו, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

כאמור, בהמשך נקבע מותו של קורבן הירי.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר