מקלט, צילום חגית הורנשטיין
מקלט, צילום חגית הורנשטיין

בעקבות העלאת הכוננות: כך נערכת עיריית חולון, אלו ההנחיות לתושבים

ראש העירייה, שי קינן, עדכן: "הנחיתי על היערכות, במידת הצורך, לפתיחה של המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך והקהילה בטווח זמן קצר. כמו כן, נערכנו להפעלת חניונים תת-קרקעיים"

פורסם בתאריך: 4.4.24 17:26

בעקבות המתיחות הביטחונית והעלאת רמת הכוננות בצה"ל, נערכת עיריית חולון בהתאם, בתוך כך לפתיחה מיידית של המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך ובמרכזים הקהילתיים במידת הצורך. כך הודיע היום ראש העירייה, שי קינן. העלאת הכוננות היא בשל האפשרות לתגובה איראנית לאחר חיסול בכיר איראני בסוריה.

ראש העירייה, שי קינן, מסר: "אני מודע למתיחות והחשש מפני הסלמה ביטחונית, ולכן חשוב לי לעדכן את התושבים בפעילות שאנו נוקטים כחלק מהיערכות למצב חירום אפשרי. מאז כניסתי לתפקיד אני עומד בקשר רציף עם פיקוד העורף, מקיים הערכות מצב ואנו מכינים את צוותי עיריית חולון לכל תרחיש. בהערכת המצב שקיימנו, הנחיתי על היערכות, במידת הצורך, לפתיחה של המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך והקהילה בטווח זמן קצר. כמו כן, נערכנו להפעלת חניונים תת-קרקעיים, שיאפשרו שהייה מוגנת לתושבים, שאין להם פתרונות מיגון – נפרסם בקרוב מידע מפורט על מענה זה".

עוד מסר קינן: "אני מבקש מכם להקפיד על כללי ההתגוננות ועל הנחיות פיקוד העורף. שמירה על ההוראות מצמצמת דרמטית את הסיכוי להיפגע בעת מצב חירום. נמשיך לעדכן אתכם בכל מידע הנדרש לשמירה על ביטחונכם. נשמור על קור רוח ועל אחריות – וביחד ננצח".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר