שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח) חולון מרחיב פעילותו והחל מהשבוע הבא יחל להעניק שירות בשפות שונות לעולים תושבי העיר. מדובר בשירותי ייעוץ ומתן מידע, שניתנים ללא תשלום על ידי מתנדבים. בין השירותים: סיוע במיצוי זכויות והענקת הכוונה ומידע ראשוני במגוון תחומים, בהם דיור, עבודה, ביטוח לאומי, בריאות, רווחה, משפחה, השכלה גבוהה, משרדי ממשלה ורשויות, צרכנות, כלכלה, בנקאות ועוד.
קבלת קהל תתקיים בימי ראשון, בשעות 13:30-11:30, בבית העולה, ברח' גאולים 25. מענה טלפוני יינתן בימים ראשון, שני ורביעי, בשעות 12:30-09:30 ובימי שלישי בשעות 18:00-16:00, בטל' 03-6315321. מדובר במענה ראשוני שאינו מחליף ייעוץ מקצועי מורחב. סודיות מובטחת.
השירות ניתן מטעם מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון, בשיתוף מחלקת עלייה וקליטה באגף קהילה ומשרד הרווחה והביטחון החברתי. פעילות שי"ל לעולה תתקיים בנוסף לפעילות שי"ל הרגילה.
תגובות