בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ולמען שמירה על בריאות התושבים, בעלי העסקים ועובדי העירייה, לא תתקיים קבלת קהל בכל יחידות העירייה החל מיום ראשון הקרוב, 15 במרץ, ועד להודעה חדשה.
בעירייה מוסרים כי עובדי העירייה ערוכים למתן שירות באמצעות הדואר האלקטרוני והטלפונים בשעות הקבלה הקבועות.
פרטי התקשרות עם יחידות העירייה השונות מצויים באתר העירייה שכתובתו WWW.HOLON.MUNI.IL. ניתן ליצור קשר גם עם המוקד העירוני 106, שפועל במשך 24 שעות ביממה.
בנוסף גם תאגיד המים "מי שקמה" הודיע כי יפסיק לחלוטין את מתן השירות הפרונטלי ויסגור את מרכזי קבלת הקהל עד להודעה חדשה.
בהודעה שהופצה מטעם תאגיד המים בשעה האחרונה נכתב כי החל מיום ראשון הקרוב ייסגרו כל מרכזי השירות עד להודעה חדשה. מערך השירות הדיגיטלי והטלפוני יתוגבר בהתאם.
"ההחלטה התקבלה לאור העובדה כי, התאגיד מוגדר כמפעל חיוני ובכדי למנוע שיתוק ולשמור על רצף תפקודי בשעת חירום", נמסר מהתאגיד.
תגובות