מדוע בדף פייסבוק השייך לעיריית חולון מפורסם עסק פרטי?

בעקבות פניית "השקמה חולון" הוסרו הפרסומים

פורסם בתאריך: 13.2.20 14:18

המחלקה לתרבות תורנית בעיריית חולון פרסמה בדף הפייסבוק שלה עסק פרטי למכירת עוגות, דבר שגרר ביקורת מצד תושבים בחולון.

"המחלקה ממומנת מכספי ציבור ומי שמפעיל את הדף כנראה שמקבל גם שכר. אז למה הציבור צריך לממן את הדף שמפרסם עסק פרטי"?, כתב תושב דתי באחת מקבוצות הווטסאפ של תושבי חולון, ותושב אחר, חילוני, ענה לו בתגובה: "גם לי יש עסק בחולון, למה אותי הם לא מפרסמים?".



באתר עיריית חולון נכתב אודות המחלקה לתרבות תורנית, כי היא "מקיימת פעילויות תרבות מגוונות, שמטרתן העמקת הידע ביהדות ובמורשת ישראל, כמו גם קירוב לבבות, הקניית ערכי יהדות, הרחבת התודעה היהודית בקרב הקהילה, וטיפוח מורשת התרבות של קהילות ישראל".

נראה כי העירייה שכחה לציין שהמחלקה התורנית גם מקדמת עסקים פרטיים. בבדיקה של "השקמה חולון", בדף הפייסבוק של המחלקה התורנית מתפרסמים גם פוסטים מעבר לאירועי התרבות שהיא מקיימת, כמו למשל פוסט על עסק למכירת עוגות בשם "העוגות של טליה, שהועלה בדף ארבע פעמים, בזמנים שונים, ככל הנראה כדי לקדם ולפרסם את בעלת העסק, הקונדיטורית טליה אברהם.

 

כאמור, בקבוצת הווטסאפ של תושבי חולון, דתיים וחילוניים כאחד, נוצר שיח בנושא שגרר תגובות רבות, וביקורת על המחלקה התורנית שממומנת מכספי הציבור ומפרסמת עסק פרטי בדף הרשמי שלה.



מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בטעות, משהתגלה הדבר הוסרו הפרסומים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר