פרויקט התחדשות ברחוב גאולים בשכונת רסקו, קרדיט הדמיה עמרי רון אדריכלים
פרויקט התחדשות ברחוב גאולים בשכונת רסקו, קרדיט הדמיה עמרי רון אדריכלים

ההריסה, המגדלים והדירות החדשות: התקדמות משמעותית בשני פרויקטים בחולון

חברות דן נדל"ן ואדרום נדל"ן זכו בשני מכרזי בעלי דירות להקמת שני פרויקטים של פינוי בינוי בשכונות תל גיבורים ורסקו. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.7.24 10:10

חברות דן נדל"ן ואדרום נדל"ן זכו בשני מכרזי בעלי דירות להקמת שני פרויקטים של פינוי בינוי בחולון בהיקף של 436 יח"ד בשכונות תל גיבורים ורסקו, בצפי השקעה של כ- 850 מיליוני שקלים.

בפרויקט הראשון, הממוקם ברחוב גאולים שבשכונת רסקו, יפנו מתחם בגודל של כ-4 דונם עם 7 בניינים שנבנו בשנות ה-70 וכוללים 16 יחידות דיור. במקומם מתוכנן לקום פרויקט הכולל 2 מגדלים שיתנשאו לגובה של עד 40 קומות ובהם 180 יח"ד חדשות, 700 מ"ר משרדים ו- 2,100 מ"ר מסחר, עם חזית מסחרית/משרדים. הדיירים הוותיקים ביצעו עסקת קומבינציה, עם החברות היזמיות. משרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, עמית גרוס ושות', ועו"ד בן מוגרבי ייצגו את הדיירים הוותיקים ומשרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', ועו"ד אלי אשל ואהרון ברדה ייצגו את היזמים.

הפרויקט השני ממוקם בשכונת תל גיבורים ברחוב התותחנים מספר 15, 17א ו-17 ובו יפנו 46 דירות ב-3 בניינים ותיקים משנות ה-70 ובמקומן יוקמו 256 יח"ד חדשות. הפרויקט נבנה במסלול רשויות בקידום משותף ביחד עם עיריית חולון. התמורות לדיירים יכללו ממ"ד ותוספת מ"ר, מרפסת שמש, חניה ומחסן. משרד עו"ד יריב בר דיין, ועו"ד חגי אברהם ייצגו את הדיירים הוותיקים ומשרד גולדפרב זליגמן ועו"ד עידן מנצל ודור אלדר ייצגו את היזמים.

 

רועי דורון, סמנכ"ל בקבוצת דן, המנהל את ההתחדשות העירונית, ציין כי: "זוהי בשורה משמעותית לסביבה ולתושבים הוותיקים בעיר חולון, כאשר שני הפרויקטים החשובים הללו, מקדמים התחדשות עירונית עבור התושבים הוותיקים בשכונה, ויביאו להתפתחות ושינוי ללא היכר של האזור. אני בטוח כי האטרקטיביות של פרויקטים אלו הכוללים קרבה למקומות מרכזיים, לעורקי תחבורה ראשיים בעיר, בין היתר לקו הירוק של הרכבת הקלה ולנתיבי איילון ימשכו תושבים חדשים ויביאו לצמיחה אדירה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר