כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

לא שותקים: תלמידי תיכון בחולון השביתו את הלימודים במחאה על ביטול הטיול השנתי

תלמידי י' בתיכון קציר הגיעו היום לבית הספר אך סרבו להיכנס לכיתות. הסיבה: הטיול השנתי נדחה ולאחר מכן בוטל בשל עיצומים של המורים

פורסם בתאריך: 23.4.23 16:23

תלמידי שכבת י' בתיכון קציר בחולון השביתו את הלימודים היום, יום ראשון. הסיבה: ביטול הטיול השנתי שאמור היה לצאת לפועל בחודש פברואר, אולם נדחה לחודש מאי ובסופו של דבר בוטל. הטיול בוטל בשל עיצומי ארגון המורים.

"לפני מספר ימים קיבלנו הודעה שבשל סיבות שונות הטיול שלנו בוטל, לא יכולנו לעבור על זה לסדר היום והחלטנו להשבית את השכבה", אמרה להשקמה חולון רומי אלון, תלמידת בית הספר ואחת מיוזמות המאבק.

רומי סיפרה: "ביום שישי האחרון החלטנו כל השכבה שלא להגיע לבית הספר, וכך היה, אלא שאז הבנו שאנחנו חייבים להגיע לבית הספר, והבוקר (ראשון) הגענו כולנו אבל סרבנו להיכנס לכיתות. חשוב להבין שאנחנו לא נגד המורים או נגד בית הספר, אלא הטענות הן נגד ארגון המורים שבמסגרת עיצומים מונע מהמורים לקחת חלק בפעילות הזו ולכן היא בוטלה. אנחנו אחרי שלוש שנים של קורונה, בלי טיולים שנתיים ובלי פעילויות חברתיות ועד שזה קורה אז גם מבטלים לנו אותם בטענות מגוחכות שלא מצדיקות את זה", היא אומרת.

 

תלמיד אחר בבית הספר אמר: "הפעילויות הללו הן אוויר לנשימה, זה ממש הזוי שמבטלים אותן, בית הספר הצוות ניסה לדבר איתנו היום ולנסות לשכנע אותנו להיכנס לכיתה אבל זה היה מאבק אבוד מראש, לא הייתה סיבה שנעשה את זה. בדקנו את זה מול מועצת התלמידים הארצית שביקשו מאיתנו להמשיך למחות ואנחנו מבחינתו נמשיך לעשות את זה".

תגובת משרד החינוך תובא כאן כשתתקבל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר