גן סיפור הבית של יעל, צילום אלי נאמן, באדיבות דוברות העירייה
גן סיפור הבית של יעל, צילום אלי נאמן, באדיבות דוברות העירייה

היכן נמצא הבית של יעל בחולון? גן סיפור חדש נפתח בעיר

נפתח גן הסיפור ה-54 בחולון, במרכזו ספר הילדים של הסופרת מרים רות והמאיירת אורה איל. לצד מאפייני הספר הונגש הגן ושודרג

פורסם בתאריך: 18.9.23 08:25

עיריית חולון ממשיכה לפתח את מיזם גני הסיפור בעיר, עם הקמתו של גן הסיפור ה-54 – הבית של יעל, שממוקם בגן הציבורי הוותיק ורחב הידיים רופין (בין הרחובות רופין וריינס). הגן מבוסס על ספר הילדים המיתולוגי של הסופרת מרים רות והמאיירת אורה איל, שעוסק בילדה יעל, שחיפשה לה מקום מגורים משל עצמה, תוך פיתוח עצמאותה ואישיותה.

פסלי הגן צבועים ברבגוניות שמחה, ברוח הסיפור, וכוללים אלמנטים מתוכו, דוגמת ארגזים, סל, שולחן, טרקטור ועוד, וכן פסלים בדמותה של יעל ושל בעלי החיים שמוזכרים בעלילה. את הפסלים עיצב האומן הרב-תחומי משה דבש ואדריכל הנוף היה מיכאל דואני ז"ל.

 

בנוסף, פותח הגן ועבר מתיחת פנים מלאה, שכללה סלילת שבילים חדשים, הכפלת שטחי הפעילות, הרחבת שטחי מתקני המשחק (כולל מתקני משחק משולבים רב גילים, חוות נדנדות, מתחם טיפוס ועוד) והתקנת הצללה מלאה מעליהם, התקנת מערכת תאורה היקפית ובתוך ההצללות, עבודות ניקוז וריהוט גן חדש וכן, הנגשת הגן בהתאם לתקן הנדרש.

פרויקט גן סיפור, שאותה יזמה עיריית חולון לפני שנים רבות, הוא אחד המיזמים התרבותיים והמיוחדים בעיר, שהביא לביסוס מעמדה כ"עיר הילדים". במרכזו של הפרויקט פסלי סביבה, מעוצבים בידי אמנים בהשראת סיפורי ילדים מוכרים ואהובים, שמוצבים בעשרות גנים ציבוריים ברחבי העיר. הגנים מציעים לילדים שמבקרים בהם חוויה שמגבירה את האהבה לספרים, במקביל לחשיפתם לעבודות אמנות מגוונות. הכניסה לגן, כמו לכל גני הסיפור בחולון, חופשית.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר