פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)
פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

סטופמרקט: חגיגה של טעמים וצבעים

בסוף השבוע האחרון נהנו תושבי ראשון לציון והסביבה מחגיגה של טעמים ומבצעים במסגרת פסטיבל היין השנתי של רשת סטופמרקט שהגיע לעיר. ביקרנו במקום, טעמנו מהיינות הרבים שהוצגו לקהל הרחב ומנשנושי הגבינות, למדנו על ההבדלים בין היינות השונים וכמובן שלא יצאנו משם בידיים ריקות

פורסם בתאריך: 20.11.21 01:08

זו השנה העשירית שרשת סטופמרקט מקיימת את פסטיבל היין השנתי שלה, כשלראשונה הפסטיבל נערך במתחם G CITY החדש בראשון לציון. במקום הוצגו יינות משובחים, הוצבו דוכני טעימות של יין מהיקבים הגדולים בארץ ובחו"ל, והלקוחות הרבים שהגיעו לסניף נהנו מאווירה מיוחדות, מטעימות ומחגיגה קולינרית בכל המחלקות בסניף.

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

"זו חגיגה לכל אוהבי היין", אומר לנו ולדי ריאבינסקי, מנהל מחלקת היינות, שהסתובב במקום, ייעץ לכל לקוח שהתלבט, התאים יין ללקוחה שחיפשה יין שיתאים לארוחה בשרית ועזר ללקוח אחר שנשלח על ידי אשתו. "הרשת שלנו מתמחה ביינות מהארץ ומחו"ל, וכל אחד יכול למצוא כאן את היין שהוא אוהב, בטעם הייחודי לו ובמחיר המתאים לו".

ויקטור, עובד נוסף מהרשת, מוסיף: "הפסטיבל מתקיים מדי שנה בחודשים נובמבר ודצמבר, שזוהי תקופה טובה לרכוש כמות של יין, גם למי שאין בבית מקרר יינות, מאחר שמזג האוויר מאפשר ליין להישמר בטמפרטורת החדר, וכמובן להתרשם מהמבחר הגדול שיש, לטעום טעמים חדשים ולהתייעץ עם אנשי המקצוע במקום".

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

לצד היינות והטעימות, נהנו הלקוחות גם ממוזיקה טובה של צוות תחנת "רדיוס", שהציב עמדה בסניף ושידר את החגיגות לטובת מי שנשאר בבית. מי שלא הספיק לבקר בסניף בחמישי בערב והגיע בשישי, הרוויח גם הופעה על טהרת המוזיקה היוונית של רוניוס והבוזוקי. "הישראלים מאוד אוהבים יין, ובעיקר אוהבים את החגיגה לצידו", אומרת לנו הדיילת יולי סרין, ובאותה ההזדמנות מציעה לנו לטעום מיין צרפתי משובח. "בחורף, כשבחוץ יורד גשם וקר, הישראלים אוהבים יותר יין אדום", היא מסבירה.

דביר לוקין, אף הוא יועץ יין, מוסיף: "אנשים אוהבים לטעום ולנסות טעמים חדשים לצד טעמים ישנים ומוכרים, וזה כיף לעזור ולסייע להם".

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

אחד היתרונות של רשת סטופמרקט הוא הידע הרב של הייננים, שעוברים במהלך השנה השתלמויות והדרכות על בסיס חודשי. "הרשת מקפידה שהצוותים שלה יעברו הדרכות קבועות. הם לומדים על סוגי היינות החדשים ועל ההבדלים ביניהם, וכמובן מחדשים ומעדכנים את המלאי כל הזמן", אומר חי משיח, מנהל השיווק של הרשת. לדבריו, בימים אלה הפסטיבל עובר בין הסניפים ברחבי הארץ ומציע את היינות ללא מע"מ.

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

ביקור במחלקת היין של סטופמרקט הוא חוויה בפני עצמה. מוצעים בה כ-1800 סוגים של יינות ומשקאות חריפים, כשטווח המחירים בסניף בראשון לציון הוא רחב – החל מ-20 שקלים לבקבוק יין פשוט ועד 500 שקלים לבקבוק יוקרתי. "תמיד יש מבחר גדול של יינות", אומר מיכאל, לקוח שהגיע במיוחד לפסטיבל, "יש לא מעט מבצעים ויינות במחירים לכל כיס".

דוד, לקוח אחר שהגיע מצויד עם תמונה של יין בטלפון מוסיף: "אנחנו לקוחות קבועים, אוהבים יין וכשיש מבצעים, תמיד מחדשים את המלאי".

בסניפי סטופמרקט יש מבצעים לאורך כל השנה, ובמהלך הפסטיבל כל היינות במחלקה מוצעים ללא מע"מ, ברכישה של שישה בקבוקים ויותר.

אזהרה: מכיל אלכוהול – מומלץ להימנע משתייה מופרזת.


תוכן שיווקי


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר