נתוני הרבעון האחרון (חודשים יולי-ספטמבר 2018) של המוקד העירוני 106 בחולון מצביעים על שיפור במדדי השירות ועל ירידה בכמות הפניות החוזרות למוקד. על פי הנתונים שנמסרו מעיריית חולון, בתקופה זו נכנסו למוקד העירוני כ-60 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 פניות באמצעים דיגיטליים.
מניתוח סוגי הפניות עולה כי 65% מהפניות היו בנושאי מפגעים ואילו 35% מהפניות היו על מנת לקבל מידע. בסך הכל, מאז תחילת השנה ועד סוף ספטמבר, נכנסו למוקד העירוני כ-190 אלף שיחות טלפוניות וכ-12 אלף פניות באמצעים דיגיטליים. זמן ההמתנה הממוצע עמד על 01:22 דקות.
לדברי מנהלת אגף השירות והמוקד העירוני, נועה רימון-גופרשטיין: "המוקד העירוני בודק את עצמו כל העת ומשתדל לייעל את השירות שניתן באמצעותו. הנתונים מוכיחים כי אכן המאמצים משתלמים ואני מאמינה כי התושבים ויתר הפונים למוקד אכן חשים זאת".
מוסדי
נתון חשוב זה כמה זמן לקח לעירייה לתקן את המפגע… רחוב ארלוזורוב מוחשך כבר שבוע(!) בלי התייחסות מצד העירייה כשאר מתקשרים כל יום ל106 לדווח על התקלה
זה נכון שעונים מהר אבל זו לא חוכמה כי אף אחד לא מתייחס לפניות