דו"ח חדש של "15 דקות" חושף את קווי האוטובוס הגרועים בארץ, ביניהם שני קווים בחולון. מרבית תלונות הנוסעים הם על איחורים, צפיפות ושירות לקוי.
ארגון "15 דקות" הוא ארגון צרכני תחבורה ציבורית, הפועל לקיצור זמני הנסיעה בתחבורה הציבורית ולשיפור והוספת שירות כך שהתחבורה הציבורית תהווה חלופה ראויה לשימוש ברכב הפרטי. הארגון פועל באמצעות מאבקים ציבוריים ותקשורתיים, בעזרת מתנדבים ואנשי מקצוע.
מדו"ח אחרון של "15 דקות" שהתפרסם לאחרונה עולה כי קווי האוטובוס 99 ו-7 העוברים בחולון נמצאים ברשימת קווי האוטובוס הגרועים בארץ.
99, קו של "אגד", חולון-אזור, הצפיפות היא בלתי נסבלת והאוטובוסים לא מפרקיים. על קו 7 של חברת דן – תל אביב-חולון – נרשם ריבוי תלונות על ביטול נסיעות, איחורים, צפיפות גבוהה ואוטובוסים מוזנחים ומלוכלכים.
מחברת אגד על נמסר כי "קו 99 בחולון אינו מוגדר כקו מפרקי". מחברת דן מפילים את האשמה על אחרים ותולים את המצב במחסור נתיבי התחבורה הציבוריים: "אם יהיו יותר נת"צים והם יהיו פנויים, מרבית התלונות על לוחות זמנים ועיכובים ייפתרו".
תגובת משרד התחבורה: "אנו מפעילים חברות בקרה מקצועיות הבוחנות מדי יום ובכל שעות היממה את פעילותן של כל חברות התחבורה הציבורית. הדו"ח מתפרסם באתר המשרד פעמיים בשנה ומשמש כלי פיקוח על פעילותן של חברות התחבורה הציבורית, ועמידתן בתנאי המכרז".
ביניומין
רק שניים? חחח כל קווי האוטובוס בחולון הם מאחרים כרוניים
ברוכי
כל קווי האוטובוס בחולון הם מאחרים כרוניים
טלי
למי אפשר לפנות בתלונה כאשר אוטובוסים בחולון מאחרים
והאם ריבויי בתלונות מזיז משהו למערכת??