לאחר עבודות של מספר שנים ועיכובים חוזרים, מהבוקר תושבי חולון יכולים לנסוע עד רעננה ברכבת. זאת לאחר שקו הרכבת הפרברי אל הוד השרון הוארך ונוספו לו שתי תחנות חדשות –"רעננה דרום" ו"רעננה מערב".
אתמול נחנכו שתי התחנות החדשות בטקס בנוכחות שר התחבורה ישראל כ"ץ וראש הממשלה בנימין נתניהו. מהיום בבוקר מתבצעות נסיעות נוסעים סדירות בקו אל רעננה.
זמן הנסיעה בין תחנת "צומת חולון" אל תחנת "רעננה דרום" הוא 53 דקות, ובין תחנות "הקוממיות" ו"רעננה מערב" – 68 דקות. בשעות השיא עוברות בקו שלוש רכבות בשעה לכל כיוון. בשאר הזמן התדירות היא רכבת בכל חצי שעה.
מחיר נסיעה בודדת בין תחנת "הקוממיות" לתחנת "רעננה מערב" עומד על 19 שקל. אולם, ניתן להטעין בכרטיס הרב-קו חוזים של חופשי חודשי, חופשי יומי וחופשי שבועי המשלבים נסיעות רכבת ואוטובוס באזורי התעריפים השונים של גוש דן אשר מוזילים את המחיר משמעותית.
הקו לרעננה הוא הארכה של הקו הקיים בין מערב ראשון לציון לתל אביב ואזור השרון אשר נחנך בשנת 2011 ובמסגרתו נחנכו בחולון ובבת ים תחנות "הקוממיות", "יוספטל", "וולפסון" ו"צומת חולון". בין השנים 2012 ל-2016 הוארך הקו בכיוונו הדרומי אל יבנה, ומשם אל שדרות, נתיבות ואופקים ולבסוף אל באר שבע.
בשנים הבאות עתיד תוואי הקו להוסיף ולהתארך בקצהו הצפוני מרעננה לכיוון הרצליה ומשם להתחבר אל מסילת החוף ובכך ליצור את "טבעת השרון". בנוסף לכך, קיימת תכנית עתידית להארכת הקו מתחנת "משה דיין" אל כיוון תחנת רכבת "הראשונים" ואף אל מסילת מודיעין.
בת ימית
אם רוצים לרדת בבית לוינשטיין, באיזה מהתחנות החדשות ברעננה של רעננה עושים זאת?
בת ימית
אם רוצים לרדת בבית לוינשטיין, באיזה מהתחנות החדשות ברכבת של רעננה עושים זאת?