הדמיית פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ויצמן בחולון, קרסו נדל"ן
הדמיית פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ויצמן בחולון, קרסו נדל"ן

110 דירות חדשות: פרויקט התחדשות עירונית יוצא לדרך בחולון

שני בניינים ותיקים ייהרסו במרכז העיר, שני בניינים חדשים ייבנו. שי קינן: "לאחר שנים של קיפאון בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו מקדמים כיום פרויקטים במהירות ובנחישות"

פורסם בתאריך: 16.9.24 08:58

פרויקט נוסף של פינוי-בינוי יוצא לדרך עם 110 דירות חדשות במרכז העיר חולון. עיריית חולון ממשיכה להוביל את ההתחדשות העירונית בעיר. ב-19 בספטמבר יתקיים אירוע חגיגי בו ייהרסו שני בניינים ותיקים ברחוב ויצמן 55-57, שבהם 24 דירות. במקומם ייבנו שני בניינים חדשים בני 9 קומות. הפרויקט, בהובלת חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו, הוא חלק מרכזי בתוכנית העירונית לצמיחה והתחדשות בלב העיר. 25 דירות בשני הבניינים החדשים כבר נמכרו במכירה מוקדמת.

ראש עיריית חולון, שי קינן, התייחס לפרויקט ואמר: "לאחר שנים של קיפאון בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו מקדמים כיום פרויקטים במהירות ובנחישות כדי לספק לתושבי חולון פתרונות מגורים איכותיים ומודרניים. פרויקטים כאלו משנים את פניה של העיר, משדרגים את איכות החיים של התושבים ותורמים לצמיחתה המהירה. חולון בעיצומה של מתיחת פנים נרחבת, ואני קורא ליזמים נוספים להצטרף למהפכה הזו. המינהלת להתחדשות עירונית מספקת כלים, ליווי מקצועי וידע שיעזרו לקדם את הפרויקטים בצורה המיטבית".

 

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית עבודה הוותיקה, הנמצאת בתהליך מתמשך של פיתוח והתחדשות. הוא כולל תמהיל דירות מגוון, מועדון דיירים, חניות ואדריכלות נוף מתקדמת. השכונה שופעת שבילי הליכה, שטחים ירוקים, גנים ציבוריים ומוסדות תרבות חשובים כגון מוזיאון הקומיקס ומכון HIT.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר