לאחר שורת ההקלות של הממשלה, תאגיד מי שקמה בחולון יחזור לקבל קהל החל ממחר (שלישי), בכפוף לתו הסגול והנחיות משרד הבריאות.
בימים האחרונים ביצע תאגיד המים התאמות מיוחדות במשרדי קבלת הקהל, בהם ביצוע מדידת חום וחתימה על הצהרת בריאות בכניסה למשרדים כמו כן מוגנו עמדות קבלת הקהל באמצעות מגן פרספקס, חולק ציוד הגנה לנציגי השירות, הוקמו עמדות לחיטוי ידיים, ובעמדת ההמתנה נעשו שינויים כדי לדאוג למרווח על פי ההנחיות.
בעקבות ההתאמות, החל ממחר (שלישי) ניתן יהיה להגיע אל משרדי קבלת הקהל של התאגיד, אך ורק לאחר זימון תור מראש. את התור יהיה ניתן לזמן באמצעות אפליקציות MyVisit וMAST, אתר תאגיד מי שיקמה www.mei-shikma.co.il, ובטלפון 1800-300-252.
עם הזמנת התור ישלח למזמין מסרון (SMS) המאשר אותו, עם אפשרות לשינוי או
ביטול מועד התור בכניסה חוזרת לזימון תורים.
אריק מולה מנכ"ל התאגיד מסר: "תאגיד מי שיקמה תגבר את מערך השירות הלקוחות
הדיגיטלי שלו לאורך תקופת משבר הקורונה וזאת בכדי להמשיך ולתת את השירות הכי טוב
שאפשר בזמן משבר. כעת אנו נערכים לעמידה בכללי התו הסגול במערך השירות, לצד
המשך מתן שירות יעיל ומהיר ושמירה על בריאות העובדים והלקוחות. לצורך כך הוחלט כי
ניתן יהיה להגיע למשרדי התאגיד רק לאחר זימון תור מראש כדי למנוע התקהלויות.
אני רוצה להזכיר כי ניתן לבצע את רוב הפעולות באמצעות אתר התאגיד ובאפליקציית
MAST וללא כל צורך להגיע למרכז שירות הלקוחות. שימרו על ההנחיות ושנהיה כולנו
בריאים".
תגובות