בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בתאגיד המים בחולון "מי שקמה", ממליצים לצרכנים לוותר על ההגעה אל מרכזי שירות הלקוחות. הבוקר (שלישי) עם ההתגברות הדיווחים על חולי קורונה שזוהו בישראל, נשלחה הודעת טקסט מטעם תאגיד המים אל הצרכנים, הממליצה להם להשתמש בשירותים המקוונים.
נכון לשעה זו (שלישי, 15:30) מניין החולים בקורונה זינק ל-58, לצד עשרות אלפים השוהים בבידוד. אתמול כי החולה ה-36 שהה במסעדת ג'פניקה בחולון וכי החולה
ה-42 ביקר בסופרמרקט "שימורי איכות" בעיר. כל האנשים אשר שהו בשני המקומות באותם המועדים התבקשו להיכנס באופן מידי לבידוד ביתי של 14 יום.
בתוך כך, הבהלה מהתפשטות הנגיף מייצרת שינויים בשוק הצרכנות. בימים האחרונים נרשמה עלייה של 55 אחוז בשימוש בשירותים מקוונים. ברשת הקמעונאות ויקטורי מדווחים על עלייה במאות אחוזים במכירות אונליין במהלך השבועיים האחרונים, כאשר המוצרים הנרכשים ביותר הם טונה, שימורי ירקות, אורז, דגני בוקר, נייר טואלט, מגבות מטבח, סוללות, מגבוני ניקוי, אקונומיקה, ממתקים ומים.
גם בתאגיד המים "מי שקמה" מזמינים את ציבור להשתמש בשירותים המקוונים ולוותר על ההגעה הפיזית אל מרכזי שירות הלקוחות. הבוקר נשלחה הודעת טקסט מטעם תאגיד המים אל הצרכנים ובה נכתב: "צרכנים יקרים, גם בשגרה וגם בחירום ניתן לקבל את כלל השירותים מבלי להגיע למרכזי שירות הלקוחות באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית MAST".
תגובות